Twitter nabywa Scroll w Push dla modelu opartego na subskrypcji.

Dostarczając usługę, która pozwala użytkownikom oglądać treści od wydawców bez reklam, Scroll wcześniej współpracował z Buzzfeed, Vox i Rolling Stone. Bez wątpienia będzie ona odgrywać dużą rolę w planach Twittera, aby przekształcić się w płatną usługę subskrypcji. Podczas gdy platforma nie ujawniła dokładnie, jak Scroll będzie funkcjonować w ramach swojego ekosystemu, drugi CEO Tony Haile wstawił post o tym, że misją jego firmy jest dostosowanie jej działania, aby użytkownicy Twittera mogli „doświadczyć Internetu bez tarcia i frustracji”.

„Chcemy ponownie zaprojektować to, co stworzyli, aby dostarczyć bezproblemowe doświadczenie czytania dla naszych hiper-zaangażowanych odbiorców i pozwolić wydawcom na dostarczanie czystszych treści, które mogą sprawić, że będą zarabiać więcej pieniędzy niż dzisiejsze modele biznesowe” – czytamy w oświadczeniu Twittera.”Jako subskrybent Twittera, obraz uzyskanie dostępu do funkcji premium, gdzie można łatwo przeczytać artykuły z ulubionego gniazda wiadomości lub biuletyn pisarza z Revue, część subskrypcji idzie do wydawców i pisarzy tworzących treści.”