Instagram daje twórcom lepsze narzędzia, aby zobaczyć, jak ich treści radzą sobie.

Instagram w poniedziałek ogłosił, że będzie oferował twórcom treści lepsze wglądy, aby pomóc im lepiej ocenić ich wydajność na platformie.

W poście na blogu firma poinformowała, że zacznie oferować nowe metryki w oparciu o informacje zwrotne, które otrzymała od twórców i firm.

“Dla Reels, będziemy pokazywać nowe metryki, w tym Odtworzenia, Osiągnięte konta, Polubienia, Komentarze, Zapisania i Udziały”, wyjaśnił zespół biznesowy Instagrama. “Dla Live, będziemy pokazywać Osiągnięte konta, Szczytową liczbę równoczesnych widzów, Komentarze i Udziały. Będziemy również uwzględniać te parametry w obserwacjach konta, aby zapewnić szerszy obraz tego, jak Reels i Live kształtują wydajność konta.”

Dodatkowo, Instagram wprowadza również nowe, szczegółowe informacje na temat zasięgu treści w zakładce wglądu w konto.

“Wiemy, że zrozumienie więcej o tym, jak treści są rozpowszechniane, jest ważne, więc zbudowaliśmy nowe podziały, które zapewniają przejrzystość, do jakich typów kont docierasz i które formaty treści są najbardziej skuteczne w napędzaniu Reach” – powiedziała firma.